jueves, 25 de abril de 2013

"Pluridiscapacidad y contextos de intervención"


Hui vaig a recomanar-vos un llibre que m'ha semblat molt interessant ja que no hi ha gaire bibliografia al respecte: Pluridiscapacidad y contextos de intervención.
Està editat en format electrònic per L'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de Barcelona. Els autors són Emili Soro-Camats;Carme Basil ; Carme Rosell i altres, amb pròleg de Javier Tamarit.

Aborda el tema de la pluridiscapacitat d'una manera molt pràctica i centrada en les possibilitats del xiquet/a i en els recursos que el context pot oferir per al seu desenvolupament.

M'agrada particularment el capítol 6 dedicat a l'avaluació i intervenció en la comunicacio preverbal i el capítol 4 en el qual es parla d'estratègies per a la introduccion de la comunicacio augmentativa i alternativa. No vull desmerèixer el altres capítols, simplement estos em toquen més aprop.
el millor és que us ho descarregueu i ho jutgeu per vosaltres mateixos.
Per a descarregar-lo aneu a: UTAC
 I ja que esteu pegueu-li una miradeta a  la pàgina de la UTAC: Unitat de Tècniques Augmentatives i de la Comunicació, on podeu trobar des de tutorials de com fer joguines adaptades; diferents productes de suport a la comunicació augmentativa i alternativa; enllaços a diferents pàgines amb recursos TIC ,... Si entreu en l'apartat Productes de suport voreu una recopilació de  diferents accesos al pc així com diferents tipus de comunicadors, entre altres coses.

2 comentarios:

  1. jo ja me l'estic llegint, té molt bona pinta!! recomane de la UTAC el programa tempo-utac, perfecte per treballar causa-efecte a l'ordinador amb alumnes majors i partint dels seus interessos.
    gràcies per la recomanació!!

    ResponderEliminar
  2. M'encanta que comenteu les entrades, gràcies guapa.

    ResponderEliminar